سرمربی پرافتخار تکواندو مهمان «جام‌جم» بود

پیشنهادهای اروپایی و آمریکایی برای افلاکی

انداختن پرچم ایران روی سر خودش و آرین؛ گرفتن سلفی و بیان این جمله:«دیدی شد!» با شاگردش یک قول و قرارهایی گذاشته بود.
کد خبر: ۱۴۶۹۳۲۲
 
هر چه اصرار کردیم از چیزی که بین‌شان بود حرف نزد؛ فقط گفت:«بین خودم و آرین است.» صحبت از مجید افلاکی است. سرمربی موفق تکواندو ایران که شاگردانش در المپیک غوغا کردند. شاگردانی که او می‌گوید ۲۰ نفر مثل آنها را در ایران دارد.
او دیروز به جام‌جم آمد. گپ زد و از سختی‌هایی که در این مدت کشیده‌اند گفت. وقتی از افلاکی سؤال کردیم که چه خبر از پولادگر؛ آیا او برای شما پیام تبریک فرستاد یا نه، چنین واکنش نشان داد: «بی‌انصافی است اگر بگوییم که او هم برای این تکواندو زحمتی نکشیده است. به نظر من دوران طلایی تکواندو در زمان پولادگر رقم خورد اما اگر از این خط تلفن شما یا از تلفن همراه شما کسی به من زنگ زده باشد پولادگر هم زنگ زده است.»
مصاحبه مفصل شد. افلاکی از این گفت که قراردادش با تیم‌ملی تکواندو به پایان رسیده است. وقتی گفتیم تمدید می‌کنی؟ سکوت کرد و گفت:«نمی‌دانم. می‌خواهم بروم دنبال کار و زندگی‌ام.»
خبر رسیده که افلاکی از آمریکا، چند کشور اروپایی و دو، سه کشور آسیایی پیشنهاد دارد. به او گفتیم به این پیشنهادها پاسخ مثبت می‌دهی یا نه که گفت:«خدا بزرگ است. فعلا می‌خواهم به زندگی‌ام برسم.» شرح کامل مصاحبه با افلاکی را در روزنامه فردا بخوانید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها